161
09:52
24.10.2022

1.Adımhttp://pybsv2.eba.gov.tr/Giris  adresine girilir. "Mebbis Kurum girişi" sayfasına kurumunuzun şifreleriyle giriş yapılır.

2.Adım:  "Arıza Kaydı Oluştur" kısmına girilir.

3.Adım: Tabletinizin seri numarasını kutucuğa yazınız ve ardından "Arama yap" seçeneğine tıklayınız.

4.Adım: Tabletinize ait bilgiler ekrana gelecektir. "Seç" kısmına girilir.

5.Adım: Gerekli bilgiler doldurularak Arıza kaydı oluşturunuz.

6.Adım: Arıza kaydı oluşturulduktan sonra tableti paketleyerek (MNG şubesinde ücret karşılığında paketkenebilir) Herhangi bir MNG kargo şubesine gidiniz. MNG şubesindeki görevliye Şirket adının "İstanbul Telpa-Fatih Projesi"  olduğunu söyleyerek ürünü (garantiliyse karşı ödemeli olarak) gönderiniz.

7.Adım: Arıza takibi için http://pybsv2.eba.gov.tr/Giris sayfasına giriş yaparak "Arıza ürün takibi " sayfası açılır. Tarih aralığını seçilir ve "Filtrele" kısmına basılır.

8.Adım: Tarih aralığınız doğru ise arıza kayıtları görüntülenir.

9.Adım: Servis işlemlerinin tamamlanmasından sonra Servis durumu kısmında "Kargoya verildi" durumu görünür. "işlemler"sayfasına tıklanarak detaylı bilgiye ulaşılabilir.

10.Adım: İşlemler sayfasının görünümü aşağıdaki gibidir. "Kargo Takip Linkini" kullanarak kargonuzun son durumunu kontrol edebilirsiniz. Bazı durumlarda kargonuzun adresi sistemde yanlış olabiliyor. Kargo bilgilerinizi ara ara kontrol etmeniz daha uygun olacaktır.

Resimli anlatım için aşağıdaki dosyayı indiriniz.

Dosya

Yayın Tarihi: 24.10.2022